Сьогодні у Запоріжжі компанія METRO Cash & Carry відкрила свій 15-тий гіпермаркет. Як повідомив директор українського представництва компанії Аксель Лухі, крім основних інвестицій у торгівельний заклад, на прохання міського голови Євгена Карташова, компанія придбала медичне обладнання для міських лікарень на 210 тисяч гривень.
Нагадаємо, що під час відкриття урологічного відділення 5-ї міської лікарні мер пообіцяв медикам, що знайде спонсорів, які допоможуть придбати апарат УЗІ, і вже через два тижні виконав прохання урологів. Чек на 100 тисяч гривень Аксель Лухі особисто вручив завідувачу відділення Олександру Беруненку, на 65 тисяч гривень—головному лікарю міської багатопрофільної дитячої лікарні № 5 Надії Бабанській, чек на 45 тисяч гривень - заступнику головного лікаря дитячої лікарні № 1 Наталії Григор’євій. Німецька компанія придбала за ці кошти інкубатор для немовлят і обладнання для дослідження дитячого мозку.
За словами Акселя Лухі, компанія METRO Cash & Carry Україна керується принципом соціальної відповідальності:
- Проблеми міста – наші проблеми. У Запоріжжя дві больові точки – екологія та здоров’я. Тому на прохання міської влади ми обрали саме ці об’єкти для благодійних інвестицій.
Директор українського представництва подякував міській владі, особисто міському голові Євгену Карташову, за підтримку цього проекту:
- Завдяки цьому компанія створила 310 робочих місць для запоріжців, вклавши 135 мільйонів гривень інвестицій.
Вітаючи інвесторів з відкриттям 15-го гіпермаркету в Україні, Євген Карташов підписав свідоцтво на право власності та висловив сподівання, що «Метро» стане надійним партнером для запорізьких підприємців:
- Впевнений, що ви запропонуєте запоріжцям найдешевші продукти, а, коли спаде шалена спека, біля «Метро» з’являться нові дерева, клумби, було б непогано ще й фонтан.
Генеральний підрядник компанії «Скорпіон РП» Володимир Шевченко передав Акселю Лухі символічний ключ від гіпермаркету. А потенційні клієнти, які вже уклали угоди про співпрацю з «Метро», змогли оцінити асортимент та придивитися до цін, за яким вони вже завтра купуватимуть товари у гіпермаркеті.