Детские дома и интернаты Запорожья

Один рік роботи Біржі соціальної реклами в Україні

В квітні 2007 року, на базі Всеукраїнської рекламної коаліції, котра об’єднує провідні мережеві та локальні рекламні агентства України була створена Біржа соціальної реклами. Головна ціль роботи Біржі – створення та розвиток ефективної соціальної реклами в Україні.

www.adcoalition.org.ua
Опубликовано: 2008-08-26 00-00-00  Просмотров: 3519


Рік тому професіонали рекламного ринку запропонували свою допомогу третьому сектору у створенні ефективних та дієвих комунікацій.

В квітні 2007 року, на базі Всеукраїнської рекламної коаліції, котра об’єднує провідні мережеві та локальні рекламні агентства України була створена Біржа соціальної реклами. Головна ціль роботи Біржі – створення та розвиток ефективної соціальної реклами в Україні. Для цього був налагоджений механізм роботи між рекламними агентствами та представниками третього сектору. Організація, котра планує соціальну кампанію вивішує заявку на сайті Всеукраїнської рекламної коаліції, а агентства-члени коаліції пропонують рішення для даної кампанії.

За рік роботи в Біржу звернулось 9 організацій, серед яких ДГБФ "Доброта", Корпоративний благодійний фонд СКМ "Розвиток України", Представництво ООН в Україні, Державна соціальна служба для сім’ї, дітей та молоді та ін.. На даний момент 6 проектів знаходяться на стадії роботи та завершення. Повністю реалізованим є проект «Лиця» (FACES), що направлений на зниження рівня дискримінації людей, котрі живуть з ВІЛ\СНІД та був адаптований «Бюро маркетингових технологій» на замовлення Червоного Хреста в Україні.


Кампания по профилактике социального сиротства, в частности - профилактики отказов от младенцев


Социальная компания "Лица"


Кампания ко Дню Независимости Украины

В рамках роботи Біржі працює консультація по плануванню та веденню соціальних кампаній, котру проводить експерт в соціальній рекламі, Член Правління Всеукраїнської рекламної коаліції Олександр Горлов. За минулий рік безкоштовною консультацією скористалось 12 організацій.

Олександр Горлов, Член Правління Всеукраїнської рекламної коаліції: «Я дійсно дуже радий, що ідея Біржі соціальної реклами реалізувалась, працює та робить свій внесок в покращення рівня соціальної реклами в Україні. Дуже б хотів ще раз попросити некомерційні та урядові організації з однієї сторони та рекламні агентства з іншої, активніше використовувати цей інструмент. Він працює!»

Додаткова інформація:
Оксана Ілясевич-Богородова
Тел.: +38 (044) 391 35 08
Факс: +38 (044) 496 28 11
Моб. +38 050 3807756
E-mail: Oksana.Ilyasevych@tabasco.com.ua



Данная статья принадлежит к категориям:
     О благотворительности    Украина    



  Контактная информация